2011. november 15., kedd

Újdonság!

Sziasztok!

Tegnap találkoztam a barátnőmmel, aki csinált magának műkörmöt. Ezért kedvet kaptam hozzá és emlékeztem, hogy régebben a Claire's- ben vettem egy csomagocskát magamnak!
Így hát műkörömre fel!:)

A csomagban van egy csomó ragasztópapír, és nagyon sok műköröm, hogy megtaláld az ideális méretet minden körmödre!
Sajnos elfelejtettem a művelet közben képet csinálni, de leírom a folyamatot. Legalábbis, ahogy én csináltam.
  1. Rápróbáltam a körmeimre a műkörmöket és sorba tettem, hogy ne kelljen keresgélni.
  2. Ezután a ragasztót rátettem a körmömre és rásimítottam, levettem a papírt a tetejéről, ugyanis ez kétoldali ragasztós. 
  3. A legutolsó mozzanat, hogy ráteszed a körmöt a ragasztóra és nyomod kicsit.


Persze ezután még lehet alakítani és reszelni belőle esetleg,de nekem nagyon tetszik a formája is, úhogy nem nyúltam hozzá.

Érzem, hogy erősen tartja a körmöt a ragasztó, de azért nagyon kíváncsi leszek, hogy mennyire tartós a dolog! Esetleg egy következő postban majd erről is értesültök:)

Amúgy nem volt még soha semmilyen műkörmöm, úhogy kérlek úgy nézzétek, hogy ez az első és ráadásul még én is csináltam:P

Volt már műkörmötök? Zselés, porcelán? Mi a véleményetek az Essence zselés hatású körömlakkjáról?

pusziii

2 megjegyzés:

  1. Wow. Ez meddig volt fent? És mikor? :D
    Amúgy van műkörmöm, sima zselé az ujjaimon amin van snoopy meg csibe :) de pénteken új lesz ;)

    VálaszTörlés
  2. hát kb 1 napig,mert le is potyogott:P szóval én is tervezem,de a saját köröm erősítős zselét:)

    VálaszTörlés