2011. november 22., kedd

Egy kis Haul!:)

Sziasztok!

Tegnap betértem egy DM-be, de tulajdonképpen nem volt konkrét dolog, hogy miért:) Csak körülnézni!

Csoportkép :)

És persze megtaláltam az Essence Vampire's Love kollekciót:) Bevallom egyedül a körömlakkok ragadtak meg, így hát el is hoztam a 01 GOLD OLD BUFFY árnyalatot! Hamarosan írok is róla, ám addig is itt van pár kép.



Még vettem 2 Maybelline terméket. Egy alapozót a New Affinitone Perfecting & Protecting- et:) Gondolom már ismeritek, akik azonban még nem azoknak elmondom, hogy ez egy hidratáló alapozó, ami E vitamint tartalmaz.
Az én bőrszínemhez a 30 Sand Beige árnyalat passzol leginkább, és mivel száraz az arcom, ezért használok folyékony alapozót!!:) Mellesleg hozzáteszem, hogy még nem próbáltam ki, de tervezem, hogy csinálok egy előtte- utána dolgot:) Csak nem szeretném, hogy megijedjetek!


A másik, ami Maybelline termék, az egy pirosító New Affinitone Blush és a 73 Pink Amber árnyalat.


 
Szerintem nagyon szép! Csillámok vannak benne és inkább rózsaszín árnyalat! Majd biztos látjátok rajtam!!

Hát ennyi is volna tulajdonképpen!
Ti mit vettetek mostanában?
pusziiiii

3 megjegyzés:

  1. Szép!!:)Én utoljára Alverde termékeket vettem, de az hetek óta volt, ruhaneműben utaztam a héten, vettem sálat és egy lenge kis mellényt, ami inkább dísze egy ruhának, de nem melegít semmit:D

    Ha van kedved benézni a blogomba

    whoateallthestrawberries.blogspot.com

    Szép estét:)

    VálaszTörlés
  2. jól van Sipi:D Igyekszem:D de nem olyan jó a fényképezőm,úhogy még kísérletezek:)

    VálaszTörlés