2011. november 9., szerda

Luluka megérkezett!

Csak egy nagyon rövid bejegyzésre gondoltam ma, amiben megmutatom nektek a kutyusomat, Lulut! :)





Hát ő lenne az!
Egyenlőre a szobatisztasággal meggyűlik a bajunk, de ezenkívül nagyon okos kiskutya!
Hétfőn volt 2 hónapos. Olyan, mint egy maci, nagyon puha és mindig bújik:)
Kedden elvittük dokihoz,akitől megkapta az első oltását, amit egy hang nélkül tűrt. Nagyon hősies kislány:)
Hát kb. ennyi:) Most szokunk a pórázhoz és a sétáláshoz, de egész jól megy már!
Éjszaka a konyhában van, amíg nem szobatiszta, de már nem sír, hanem szépen lefekszik és alukál!
Jah és még vmi!! Kezd hallgatni a nevére és visszahozza a labdáját, ha kéred tőle! :D
Na jó nem áradozok többet:) Megyünk is sétálni!

Nektek milyen kutyátok van? Mennyi idős? Hogy szokott a szobatisztaságra?
pusziiiiiiiiii

1 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Nem tudtam, hogy hova írjak mert nem találtam semmi elérhetőséget. De kérdezted, hogy milyen színű a haja, és megkérdeztem :)Wella koleston 6/4 és 77/43 fele-fele arányban 6%-s hidrogénnel. Remélem tudtam segíteni :)

    VálaszTörlés