2011. november 3., csütörtök

Haul

Sziasztok!
Pakson jártam anyukámmal és ha már ott voltunk gondoltuk beugrunk a Deichmannba, úgyis szükségem van 1 csizmára:) Ebből az 1-ből 2 lett. Kaptam egy táskát ugyanitt, mert bár imádtam a régit már elég megviselt szegényke...:S Még beszereztem az Alexandrában egy könyvet, amire már nagyon régóta vágytam és egy receptkönyvet,amit rettentően aranyos!!:)


Hát ez lenne az a gyönyörűség:) Az a jó benne,hogy rengeteg zsebe van és így a sok apró holmim elfér.
5990 Ft-ról volt leárazva 2995 Ft-ra és érzem, hogy imádni fogom:)


sztem nagyon jól néz ki és teljesen bundás belül! nagyon pihi puha:)
6990 Ft
<3
7990 Ft
Csoportkép
A Cipőápoló nagyon fontos volt, mivel mindkét cipő műbőr és ha vizes lesz, vagy havas akkor meglátszanak rajta a foltok. Ezért azt is beszereztem hozzájuk. Első használat előtt kell bekenni a cipőket és ha esetleg lesz rajtuk valamilyen folt, szintén ezzel lehet lemosni. 1190 Ft- ért szerintem teljesen megéri. (200 ml)
És most jönnek a könyvecskéim!!:) <3





"Mondanivalónkat a beszéden kívül gesztusaink, arcjátékunk, testtartásunk- összefoglalóan a testbeszédünk- közvetíti, erősíti meg vagy cáfolja. Aki ennek tudatában van, az sokkal hatékonyabban kommunikál. Ha érti és érzékeli ezeket a sokatmondó jeleket, lényegesen többet tudhat meg a másik szándékáról, mint ha csupán a szavaira hagyatkozna. 
A világhírű szerzőpáros, Allan és Barbara Pease legújabb könyvükben élvezetes, közérthető stílusban- számtalan fotó és rajz kíséretében- foglalják össze a testbeszéd alapvető tudnivalóit. Ne feledjük: miközben elsajátítjuk a testbeszéd tudományát, apránként jobban megértjük a saját viselkedésünket is. 
  • a kézfogások típusai
  • a nevetés varázsereje
  • beszédes karjelek
  • a szem jelzései 
A testbeszéd enciklopédiája a kereskedők, menedzserek, üzletkötők, állásinterjúra készülők elengedhetetlen kézikönyve, de hasznos lehet az élet bármely területén: otthon, randevún, vagy a munkahelyen.
3900 Ft helyett került 3510 Ft-ba mivel anyukámnak van Alexandrás törzsvásárlói kártyája, ami 10%-ot von le.



 Három jó ok arra, miért is vásároljuk meg ezt a könyvet

  1. Szeretnénk átélni "Proust kis madeleine-es" élményét olyan ételek segítségével, amelyek a gyermekkort idézik.
  2. Szeretjük a krémsajtot, az édes sűrített tejet, a medvecukrot(:S) és a mentaszirupot, de szükség lenne valami ürügyre, hogy vásárolhassunk ezekből.
  3. Szeretjük az újításokat a konyhában, szeretjük a humort, a gasztronómiai-játékos alkotást és a kulináris kísérletezést
Több, mint 50 recept felnőtteknek a gyerekkort idéző hozzávalókból.
Sajnos nem tudom, hogy mennyi volt az eredeti ára, de 80%-ra volt leárazva és így kemény 299 Ft-ba került. Nagyon megérte,mert hazafelé nézegettem és irtó izgalmas receptek vannak benne.
Ha érdekel titeket akkor majd megcsinálok párat és megosztom veletek.

Hát ezeket szereztem ma:)
Voltatok mostanában vásárolni valahol? Mit vettetek?
Pusziiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése