2011. november 15., kedd

Megérkezett!

Sziasztok!
Kis késéssel írok a megérkezett ecsetemről! :)

Innen rendeltem! Hát elég hosszú története van ennek a szegény szerencsétlen ecsetnek, amiért persze nem az oldalt és a feladót hibáztatom, de meglepődtem azért.
Megrendeltem az ecsetet, visszaigazoló mail-t is kaptam róla, rögtön át is utaltam a pénzt és nagy lelkesedéssel vártam, hogy mikor érkezik végre meg! Mivel általában délután vannak óráim, ezért otthon csücsültem és vártam a postás bácsit... de semmi... Hát aznap este jött a következő mail, hogy ugye visszaérkezett hozzájuk a csomag.. LOL...Mondom ez aztán nagyon érdekes,mivel otthon voltam, kb 5 percre ugrottam át a boltba,de a lakótársam akkor is otthon volt.
Másnap dolgoztam és tisztára kiment a fejemből az egész, ezért ő hívtak fel a délután folyamán, hogy akkor most mi történt, jó e cím, ilyenek.
Mondtam nekik, hogy nagy betűkkel ki van írva a kapucsengőre a nevem, de nem csengetett senki. Így hát mivel őszi szüneteltem most a héten ide küldtél a csomagot Szekszárdra.                            
Na de ennek is megvan ám a története... Mint szerintem mindenki a szünetben azért fél 10-10-nél előbb nemigen szoktam felkelni. Ezen a szép szerda reggelen arra keltem, hogy rezeg a telefonom, ismeretlen szám... De hallottam, hogy az autó ajtaja becsapódik. Rögtön kiugrottam az ágyból..( tudni kell,hogy emeletes ágyam van itthon) a pizsimre felhúztam egy melegítőt, a hajam gyorsan összefogtam és bele se néztem a tükörbe:P Rohantam ki,mint a  
félőrült...:D XD Még szerencsére kiértem mielőtt elment volna a SRÁC... egy fiatal srác volt természetesen..
Amikor belenéztem a tükörbe elfogott a röhögőgörcs XDXD Csak én lehetek ennyire szerencsétlen...
Na nem baj.. nálam minden ilyen eseménydús!

Veletek is szoktak ilyen dolgok történni? Volt már rossz élményetek a neten való rendeléssel kapcsolatban?
puszii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése