2012. január 26., csütörtök

A tökéletes keresése!

sziasztok!

Elhatároztam, hogy megkeresem a számomra tökéletes hajszínt, ezért ismét vettem festéket!
Soha nem voltam olyan bátor, hogy erősebb vörös hajat próbáljak, de nagyon sok képet néztem és beleszerettem a rézvörös hajba!
Ilyesmit szerettem volna! És találtam is egy közel álló festéket hozzá!


                                                          

Az egész lényege, amit persze én elfelejtettem, hogy nem volt elég a hajamra 1 doboz!:) De a barátom aranyos volt és gyorsan elszaladt még egy dobozért:):D 
Nagyon szép színe van, de inkább természetes fénynél szeretném megmutatni nektek, mert lámpánál nem nagyon látszik!
Remélem nektek is legalább annyira tetszik, mint nekem!

Ti rátaláltatok már a nektek megfelelő hajszínre?

puxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése