2012. január 27., péntek

Exta mini haul!

sziasztok!

Gondolom mindenki hallott már az Essence körömmatricáiról! Én múltkor láttam egy bejegyzést Make You Up blogján ezzel kapcsolatban és nagyon megtetszett, így én is kipróbáltam.
Csoportkép
Ezzel együtt vettem még egy Catrice szemhéjpúdert is. Ilyen árnyalatom még nem volt, úgyhogy nagyon örültem.
Először is a matricáról annyit,hogy én egész sokat szenvedtem vele,mivel a körmömre kellett igazítani. Ragasztás közben pedig kicsit összegyűrődött, de ez a minta miatt nem látszik. Viszont miután felragasztottam fent maradt, olyannyira, hogy 7 napig fent volt. Már a végén elkezdett az eleje lekopni.



Mint látjátok nem minden körmömre megfelelő a méret
Nagyon tetszett, szerintem ki fogok próbálni még többfélét belőle.

A szemhéjpúdert még nem volt alkalmam kipróbálni, de valószínűleg készítek majd vele egy nappali sminkes bejegyzést, mert nagyon szépséges!

Csillogós


Nagyon szép színe van! Hamarosan smink vele!
Ezek még nem az Essence leárazásos dolgok, de azokról is hamarosan lesz bejegyzés!

Ti miket vettetek mostanában? Szeretitek a Catrice szemhéjpúdereket?

puxx

1 megjegyzés:

  1. Hú, ezek a körmök nagyon szépek! :)
    Fel is iratkoztam hozzád, ha van kedved, kukkants be! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés