2011. december 27., kedd

Karácsony és egyéb lemaradások!!:)

Sziasztok!

A nagy vizsgaidőszak meg karácsony közepette elhavazódtam:)
De most igyekszem újból belendülni és megmutatni, hogy is telt nálunk a karácsony, valamint nyertem Sminknapló nyereményjátékán, szóval azokat a csodálatos dolgokat is igyekszem megmutatni nektek!

Haladjunk időrendi sorrendbe.
Az egész 24.-ei héten dolgoznom kellett, ezért csak 22.-én jöttem haza és már itt várt az asztalomon a csomagocska!

Írhattok nekem levelet:P




    

 Sajnos a dagi ujjaimra nem jöttek fel a gyűrűk, így a nővéremnek adtam:)
A többi teljesen tökéletes:D Imádom mindet!!:)
Még egyszer nagyon köszönöm!!
Holnap jönnek a karácsonyi képek!!!:)

Nyertetek mostanában valamit? Milyen volt a karácsony?
puxx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése