2011. október 10., hétfő

Unatkoztam:)

Sziasztok!

Ma hazaértem a suliból 2-kor és rettentően unatkozni kezdtem:) Aztán elindultam a Corvinba,mivel itt van 2 köpésre és úgy gondoltam legalább körbenézek:)
Nos hát betértem a Müllerbe és ezeket kaparintottam meg: 















 


Kicsit fura volt,amikor a krém kikerült a dobozból és ekkor jött a meglepi:) Nagy dobozban kicsi krém! De remélem beválik:) Majd jön róla a vélemény!:) Igazából én nem vagyok igazi lány,mivel nem szeretem a krémeket... és tudom... ráncos lesz a bőröm,de amikor érzem,hogy nagyon száraz akkor gyorsan bekenem:) Van egy speckó krémem erre az esetre:) Ha kíváncsiak vagytok majd írok róla.

Ezt is szereztem! Sajnos még nagyon kevés ecsetem van,amin igyekszem változtatni!:) Igazából alapozóecsetet akartam keresni,de sajnos nem volt,viszont úgy éreztem vennem kell vmit:P 
Alicia da Silvia ecset:) Nem tudom,hogy milyen,de majd erről is szeretnék írni:)

Nektek mi a véleményetek a Garnier Pure Active -ról? Milyen krémeket használtok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése